מבזקים

פיגום אלומיניום להשכרה: 5 דברים שחשוב שתדעו על פיגומים ניידים

תוכן עניינים
פיגום נייד אלומיניום

אין אדם שרגיל לעבודה בגובה שאינו מכיר פיגומי אלומיניום. מדובר באחד מסוגי הפיגומים הקלים והנוחים לתפעול, המאפשר עבודה מהירה ויעילה, ללא התפשרות על רמת בטיחות גבוהה ועל עלות נוחה. למעשה, אם אתם מחפשים פתרון אפילו נוח ונגיש יותר מבחינה כלכלית, תוכלו להנות גם מיתרונות ההשכרה של פיגומי אלומיניום – במקום רכישה, שלעיתים קרובות תעלה לכם הרבה יותר. אבל לפני כן, מהו בכלל פיגום אלומיניום? איזה סוגי פיגומי אלומיניום קיימים, לאיזה עבודות הם מתאימים? ומה כוללת ההשכרה שלהם? כל התשובות בהמשך.

מהו פיגום אלומיניום

פיגום אלומיניום הוא פיגום שעשוי מאלומיניום, ונקרא גם פיגום עצמאי. זה פיגום שעומד בזכות עצמו, ולא מצריך הישענות על המבנה עצמו. אלומיניום הוא חומר שמציע יתרונות רבים, במיוחד עבור סוג העבודה הנדרש באתרי בנייה שונים: הוא בעל משקל קל שעוזר להתניידות נוחה ומהירה; הוא עמיד בפני פגעי מזג האוויר ואינו נשחק בגשם או בשמש; ובגלל קלות העבודה עם מתכת האלומיניום, היא מאפשרת לבנות פיגומים שהם גם בעלי תצורות מורכבות יותר (שמאפשרות בטיחות ברמה גבוהה יותר), וגם בעלי מודולריות מגוונת יותר מאשר פיגומים מחומרים אחרים.

סוגים של פיגומי אלומיניום

פיגומי אלומיניום יכולים להיות במגוון תצורות וסוגים, שכן "אלומיניום" הוא רק החומר שממנו הם עשויים, ובעצם ניתן להרכיב מהחומר הנוח והחזק הזה מגוון רב של סוגי פיגומים שונים. פיגומי אלומיניום יכולים לשמש לעבודות בנייה, שיפוצים, תחזוקה והתקנה. תמצאו אותם באתרי בניה, מפעלים פרויקטים של נדל"ן ואולמות להלן הסוגים של פיגומי האלומיניום הנפוצים:

פיגום זקיפים אלומיניום

פיגומי זקיפים

פיגום הזקפים מכונה כך בשל מבניהו המורכב משני טורי זקפים מעץ או ממתכת. הזקפים משמשים במערכת זו כמעין פלטפורמה עבור משטחי העבודה הנסמכים עליה. פיגום הזקפים נפוץ מאוד באתרי בנייה שונים, ומשמש בעיקר לפרויקטים בתחום חידוש ושיפוץ מבנים בזכות יציבותו, עמידותו וכושר הנשיאה שלו, המאפשר גם תמיכת ציוד במשקל גבוה.

פיגום מדרגות

פיגומי מדרגות

פיגום מדרגות מאלומיניום הוא פיגום נייד אשר מאפשר עליה וירידה קלה לאנשי המקצוע ומאפשר שינוע של חומרים וציוד לגובה בקלות הפיגום עשוי ממוטות אלומיניום ומדרגות אלומיניום מגדל מדרגות שעליו ניתן לטפס או במקרים אחרים, לרדת לעומק האדמה, מהווה משטח יציב ובטוח לכל עובד שנמצא באתר. ניתן לשאת עליו משקלים גדולים ולבצע מגוון שלם של פעולות שלא היה ניתן לעשות זאת אחרת.

פיגום נייד אלומיניום

פיגום נייד

פיגום אלומיניום נייד מכונה גם פיגום עצמאי הוא פיגום שמורכב ומפורק בקלות ומיועד בעיקר לעבודות תחזוקה, התקנה ושיעפוצים הוא נפוץ בגובה 4 מטר עד 14 מטר ועשוי ממוטות אלומיניום וגלגלים בעזרתם ניתם להזיז ולשנע את הפיגום ממקום למקום. פיגומים ניידים הם בין הפיגומים הנפוצים כרגע בשוק, בשל מספר יתרונות בולטים. הם מאפשרים לתת מענה למספר גבוהה של עבודות שיפוצים, התקנה ותחזוקה בהם יש צורך לבצע משימות בגובה 4 מטר עד 16 מטר.

פיגום אלומיניום נייד
פיגום אלומיניום נייד מורכב על גבי מדרגות

עבור אילו עבודות מתאים פיגום נייד?

פיגום אלומיניום נייד מתאים עבור עבודות בנייה, שיפוץ ותחזוקה שמתבצעות בגובה עבודה של עד 14 מטרים. זהו סוג פיגום שמאופיין בהתקנה נוחה, פשוטה ומהירה, ולכן הפיגום הנייד הפך לאחד מסוגי הפיגומים המועדפים בשוק. למרות הקלות של השימוש והשינוע, הפיגום הנייד עדיין עמיד במיוחד, ויכול לשאת משקל של עד כ-355 ק"ג. נתונים אלה כמובן תלויים בדגם וסוג הפיגום הנייד שבו אתם בוחרים – לא כל דגם יכול להגיע לגובה ולמשקלים אלו ולכן חשוב לוודא את המפרט הטכני של הפיגום לפני שאתם בוחרים בו לפרויקט שלכם.

למה מומלץ להשכיר פיגום אלומיניום נייד

בשל יתרונותיו הרבים, פיגום אלומיניום נייד הוא אמנם רכישה מומלצת, אך קיימים יתרונות רבים גם בהשכרה. השכרת פיגום מאפשרת לכם לבחון את יתרונות המוצר לפני שאתם מחליטים האם לרכוש אותו; השכרה גם בדרך כלל תעלה פחות מרכישה, ולכן פעמים רבות תעדיפו לבחור באפשרות זו. בנוסף, אם אתם מבצעים עבודות שונות ומגוונות בסוגים רבים של משקלים וגבהים, מומלץ לא להתקבע על סוג פיגום אחד ומסוים, אלא לנסות כמה סוגים שונים לפני שתחליטו איזה סוג פיגום מתאים ביותר כרכישה לעסק שלכם (או שבכלל תגיעו למסקנה שעדיף לכם להמשיך להשכיר פיגומים ולא לרכוש).

מה כוללת השכרת פיגום נייד?

החלטתם להשכיר פיגום נייד? מצוין! לפני שאתם מאשרים סופית את ההשכרה, חשוב שתדעו מה היא כוללת. חברות רבות רק ישכירו לכם את הפיגום ובזה ייגמר העניין, אבל מומלץ לבחור בחברה שמציעה לכם קצת מעבר לכך: ייעוץ בבחירת הפיגום המתאים לכם ביותר, הובלת הפיגום אליכם ומכם, התקנה ופירוק בטיחותיים ומפוקחים של הפיגום, וכמובן שגם את ההשכרה עצמה. כל חברת פיגומים שמכבדת את עצמה תדאג לספק לכם את כל השירותים האלו ולא רק את ההשכרה בלבד.

בטיחות בעבודה עם פיגום אלומיניום נייד

כאשר עובדים עם פיגום אלומיניום נייד, כמו עם כל שאר סוגי הפיגומים, חשוב מאוד להקפיד על כללי הבטיחות. כאמור, ודאו שסוג הפיגום שבו בחרתם מתאים לשימוש בפרויקט שאותו אתם מנהלים – שהוא יכול לשאת במשקל הנדרש ושהוא מגיע לגובה העבודה הרצוי. בנוסף, וזו הנחיה שתקפה לכל סוגי הפיגומים, חשוב לוודא שכל העובדים מתודרכים בנהלי הבטיחות של העבודה על הפיגום הספציפי שבו אתם משתמשים, משתמשים בציוד המגן הנדרש וכו'.

נהלי עבודה לעבודה עם פיגום אלומיניום נייד

כמעת כל עבודה בגובה מתבצעת בעזרת שימוש בפיגומים מסוגים כאלה ואחרים. כאשר עובדים בגובה, וספציפית בעזרת פיגומים, יש מספר רב של תקנות שיש לשמור עליהן כדי לשמור על הבטיחות של כל העובדים באתר. לא מדובר בהמלצות, אלא בחוקים מחייבים לכל דבר, שכל הפרה שלהם עלולה להטיל על המעביד אחריות פלילית של ממש במקרה המצער של תאונת עבודה.

  • מרכיב הפיגום חייב להיות איש מקצוע או אדם בעל ניסון בתחום
  • השכרה או רכישת הפיגום תתבצע אך ורק מקבלן מוכר ואמין
  • שימוש בציוד מגן כגון כסדה, חיבור לרצועות, נעלי עבודה מתאימות ושימוש במעקה בטיחות
  • חישוב נכון של העומס והמשקל על הפיגום

לקריאה נוספת על ביטוח ונהלי בטיחות לעבודה על פיגומים לחצו על הלינק >> תקנות פיגומים

השכרת פיגום אלומיניום נייד מחיר מומלץ

מהו המחיר המומלץ להשכרת פיגום? זוהי שאלה שקשה לענות עליה שכן קיימים סוגים רבים של פיגומי אלומיניום, וגם כאשר ממקדים את החיפוש קיימים דגמים רבים של חברות שונות. מומלץ לעשות השוואת מחירים ולבדוק מהי החברה המציעה את הפתרון המשתלם ביותר – אבל חשוב גם לוודא שאתם לא נופלים בפח. אם חברה מציעה לכם השכרת פיגומים במחיר נמוך באופן משמעותי משאר החברות, יכול מאוד להיות שהמוצר שלהם לא תיקני, ישן, או שאינו עומד בתקנות הבטיחות הנדרשות. בקשו לראות את כל האישורים והמסמכים, ועל תתפשרו על מוצר זול יותר שאינו בטיחותי. פשרה כזאת יכולה לגרור תאונות עבודה חמורות ואפילו לסכן חיי אדם. להלן טווח המחירים הקיים כיום בשוק:

מחיר השכרה של פיגום אלומיניום נייד צר / רחב

  • השכרה של פיגום אלומניום נייד עד 6 מ' = 450 ש"ח ליום | 1,000 ש"ח עד שבוע | 2,500 ש"ח לחודש
  • השכרה של פיגום אלומניום נייד עד 10 מ' = 650 ש"ח ליום | 1,400 ש"ח עד שבוע | 3,300 ש"ח לחודש
  • השכרה של פיגום אלומניום נייד עד 12 מ' =  850 ש"ח ליום | 1,800 ש"ח עד שבוע | 4,200 ש"ח לחודש
  • השכרה של פיגום אלומניום נייד עד 14 מ' = 1,050 ש"ח ליום | 2,100 ש"ח עד שבוע | 4,800 ש"ח לחודש

עלויות נוספות להשכרת פיגום אלומניום נייד:

  • הובלת הפיגום מהמחסן ליעד = 500 שח
  • פינוי הפיגום מהיעד למחסן = 500 שח
  • הרכבה של הפיגום = 250 שח
  • פירוק של הפיגום = 250 שח

המחיר להרכבה ופירוק פיגום אלומניום נייד מתיחס להתקנה פשוטה ואינו כולל הרכבה בתנאי קשים כגון מדרגות, מים, מעלית ועוד. לקבלת הצעת מחיר מדוייקת יש ליצור קשר עם העסק, לפרטים נוספים לחצו >> פיגומים ניידים להשכרה

נתנאל פיגומים

אם אתם רוצים להשכיר פיגום נייד, ומחפשים חברה אמינה ומקצועית, נתנאל פיגומים היא המקום הנכון עבורכם. אנו מציעים מגוון רב של פיגומים להשכרה ולמכירה, כולל פיגומי אלומיניום ופיגומים ניידים. אנו נשמח לסייע לכם בהתאמה של סוג הפיגומים הנכון עבורכם, נענה על כל השאלות שלכם בנוגע לנתוני הפיגום, נציג לכם את כל האישורים הנדרשים ומעל לכל, ניתן לכם הצעת מחיר משתלמת ומותאמת אישית לצרכים שלכם.

לאתר נתנאל פיגומים לחצו >> www.ng-pigumim.com

להזמנות חייגו: 072-394-5510⁩

נתנאל פיגומים

 

 

 

אולי יעניין אתכם >> איך לחסוך בשיפוץ הדירה | סגירת מרפסת זכוכית | וילון זכוכית

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: