מבזקים

נתניהו: "יש צורך לבטא את הערכתנו בקריאת שמו של יישוב על שמו של טראמפ ברמת הגולן"

תוכן עניינים

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע כי יקרא ליישוב, או לקריה ברמת הגולן על שמו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ויביא זאת לאישור הממשלה

שמעון לוי | י"ח בניסן תשע"ט | יום שלישי 23 באפריל 2019 | מערכת ישראל ניוז

ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה נתניהו והבנים יאיר ואבנר טיילו היום באזור רמת הגולן. משפחת נתניהו טיילה בנחל סער, במצודת נמרוד, נסעה בריינג'רים במרום וגולן וביקרה בחרמון.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "אני פה יחד עם משפחתי והמוני אזרחי ישראל למרגלות רמת הגולן, שמחים שמחה אמתית בשמחת החג והארץ היפה שלנו. ויש עוד שמחה. לפני כמה שבועות הבאתי הכרה רשמית של הנשיא טראמפ המכיר בריבונות הישראלית על רמת הגולן לנצח. יש צורך לבטא את ההערכה שלנו בקריאת שמו של יישוב או קריה על שמו של דונלד טראמפ ברמת הגולן, אני אביא את זה לממשלה בקרוב. חג שמח לכם".

ממועצה אזורית רמת הגולן נמסר בתגובה: "מועצה אזורית גולן מברכת על הודעתו של ראש הממשלה מר בנימין נתניהו על כוונתו להקים ישוב נוסף בגולן על שם הנשיא דונלד טראמפ . החלטה זו תואמת לשאיפה והיעד שהצבנו להכפלת תושבי הגולן תוך עשור. הגולן הינו שמורת הטבע של ישראל ונשמר את ייחודיותו לעתיד. נדאג לשימור הנוף, הטבע והמרקם האנושי הייחודי של הגולן. אנו שמחים על החלטתו של ראש הממשלה לטייל בגולן עם משפחתו ביחד עם רבים מאזרחי ישראל ומאחלים לכולם חג שמח".

 

דוברות ראש הממשלה
דוברות ראש הממשלה
דוברות ראש הממשלה
דוברות ראש הממשלה
דוברות ראש הממשלה
דוברות ראש הממשלה

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: