מבזקים

המנהל הרפואי הראשי של מודרנה מודה: "mRNA משנה את הדנ"א"

תוכן עניינים

טל זקס המנהל הרפואי של חברת התרופות מודרנה, יצרנית ההזרקה הטכנולוגיה הניסיונית של mRNA, מאשר כי "הזרקת mRNA ל- COVID-19 יכול לשנות את הקוד הגנטי, או ה- DNA שלך"

צבי סרוסי | ו' בניסן תשפ"א | יום שישי 19 במרץ 2021 | מערכת ישראל ניוז

זקס קורא לזה "פריצה לתוכנת החיים". בדקה הראשונה בסרטון המצורף לכתבה, אומר זקס: "אנחנו חיים את המהפכה המדעית הדיגיטלית הפנומנלית הזו, ואני כאן היום כדי לומר לכם, שאנחנו בעצם פורצים לתוכנת החיים, ושם אנחנו חושבים על מניעה וטיפול במחלות". זקס חוזר ואומר שהם במודרנה חושבים על זה כמו מערכת הפעלה, בציון המילים "מערכת ההפעלה שלנו".

"ברגע אחד פנימה, אומר זקס, "בכל תא יש את הדבר הזה שנקרא RNA שליח או mRNA בקיצור, שמעביר את המידע הקריטי מהדנ"א בגנים שלנו לחלבון, שהוא באמת החומר שכולנו עשויים ממנו. זהו המידע הקריטי הקובע מה יעשה התא. אז אנחנו חושבים על זה כמערכת הפעלה. אז אם אתה באמת יכול לשנות את זה, אם אתה יכול להציג שורת קוד, או לשנות שורת קוד, מתברר, כי יש השלכות עמוקות על הכל, משפעת עד לסרטן".

כאשר משנים שורת קוד או מציגים שורת קוד (הכוונה לדנ"א), הקוד או הדנ"א משתנים לאחר מכן. כלומר הפרט או הנושא, שינו כעת את הגנום שלהם למה שהמדענים קידדו. הפרט או הנושא אינם עוד בריאתו של אלוהים אלא בריאת האדם, כלומר הפרט או הנושא יכולים להיות מושא לפטנט. זקס ממשיך ואומר: "ה- mRNA היה אומר לתאים קוד לחלבון של וירוס. חלבון ויראלי זה הוא זר לגוף. הגוף של הפרט עושה חלבון זר המערכת החיסונית היא לתקוף. כאשר הגוף מייצר חלבון שמערכת החיסון תוקפת, המערכת החיסונית שלך תוקפת חלבון שהגוף שלך מייצר, כלומר מה שמתרחש ב"תגובה אוטואימונית" או "מחלה אוטואימונית".

זה חזר על עצמו מספר פעמים על ידי מומחים, רופאים, אחיות ועוד אינספור אחרים. כפי שהקוראים יכולים לראות, אף אחד מאיתנו לא "שרק את דיקסי". זקס מדבר על הפעלת המערכת; עם זאת, אין דרך לכבות אותו. מתי התאים יודעים להפסיק לייצר את ה"חלבון הוויראלי" הזה? התאים לא; לכן, זה ממשיך למשך הזמן.

בחיסון רגיל, המערכת החיסונית תוקפת את הכמות המוגבלת של "חלקיקים" באדג'ובנט כדי לייצר נוגדנים או תגובה חיסונית שהגוף יכול לזהות במועד מאוחר יותר אם האדם בא במגע עם אותו "חלקיק" או דומה.

זקס מצטט מחקרים בסרטון בדקה ה- 3:12 התקציר כלול באתר ספריית NIH Pub Med. במבחן המלא של המחקר על ResearchGate, האזכור של "לוציפראז" מתרחש בעמוד 10. פיסת מידע חיונית במחקר זה כלולה בעמוד 4 – "חמוסים שחוסנו ב-200 מיקרוגרם ומאותגרים נחשפים לשפעת ביום ה-49 היו עומסים נגיפיים מתחת לרמת הגילוי". אם עומס ויראלי היה "מתחת לרמת הגילוי". יתר על כן, המחקרים שזקס מצטט כפי שהתרחשו בבני אדם נמשכו רק כ -18 חודשים.

בסרטון, זקס מתחיל לדון בחיסוני mRNA מיד לאחר מכן, הוא דן במצב של ילדים שבו גן או קוד חסר שגורם לייצור של אנזים מסוים, הוא קריטי לחילוף החומרים שבו הטיפול הנוכחי הוא להשתיל איבר שלם – במקרה זה, הכבד. זקס מציע להזריק ל-mRNA קודים לגן החסר, גן הכלול בדנ"א על הגנום האנושי, זה יתקן את הפגם הגנטי.

מה גורם לתאים/לגוף לייצר אנזימים/חלבונים נחוצים? זקס עונה על כך באומרו, הקוד הגנטי או הדנ"א. אז, mRNA צריך לשנות קוד גנטי או את ה-DNA בגוף, כדי לייצר את החלבונים של COVID-19 לגוף לעלות תגובה חיסונית.

מתוך מילותיו של טל זקס ממודרנה, mRNA יכול לשנות את הגנום האנושי. בין אם על ידי עיצוב או "השלכות לא מכוונות", טכנולוגיה זו משמשת לעשות בדיוק את זה. הוא קורא לזה "טיפול מידע"; אם כי, יש כאלה שקוראים לזה "מדע מטורף". בניסיונות "לשכתב" קוד גנטי לתיקון פגמים, מחקרים הראו שהיו "כשלים מדורגים". במילים אחרות, שינוי "גן פגום" אחד בגנום אחד גרם לגנים אחרים "להיכשל" או לגרום לבעיות. וזה לא היה רק גן אחד לאחר מכן שהפך לפגום, אלא רבים. זה יותר סביר מדוע יש מעל 400 תופעות לוואי סביב הזרקת mRNA ניסיוני.

לפי טל זקס החיסון יינתן לאוכלוסיות נרחבות עוד לפני שיקבל אישור מסחרי. במרכז האמריקאי לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) נערכים להפצה מהירה של החיסונים מיד עם קבלת האישור מהFDA. החברה נערכת ליצור המוני של מיליארד מנות מהחיסון. במקביל לפיתוח החיסון, חתמה מודרנה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת התרופות השווייצרית לונזה. בפיננשל טיימס דווח כי מודרנה כבר מתמחרת את החיסון והוא צפוי לעלות 50–60 דולר למנה.

בשנת 2020 הצטרפה מודרנה למירוץ למציאת חיסון נגד קורונה ופיתחה את החיסון mRNA בתוך 63 ימים. החיסון אינו פועל באמצעות החדרת נגיפים מוחלשים או מומתים, אלא באמצעות החדרת חומר גנטי, שמצופה בננו חלקיקי שומניים מוצקים המבוסס על mRNA שגורם לגוף לייצר חלקים מהנגיף שמעוררים את התגובה החיסונית הנדרשת.

מנכ"ל החברה סטפן בנקל צופה שהחיסון יהיה מוכן באביב 2021 כאשר בתחילת חודש אוקטובר 2020 הודיעה החברה על עיכוב בשלב השלישי של פיתוח התרופה, בשל העובדה שלא גויסו מספיק לטינים ואפרו אמריקאים להשתתפות בניסוי.

מקור: https://www.thenewyorkevening.us/bombshell-moderna-chief-medical-officer-admits-mrna-alters-dna/

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: