מבזקים

חדש: 'תיקון עולם' פותחת בית מרקחת למוצרי קנאביס

תוכן עניינים

בבית המרקחת החדש יימכרו זנים ומוצרי קנאביס של חברות שונות ביניהם גם זנים ומוצרים של תיקון עולם-קנביט, שחלקם מגובים במחקרים קליניים ומוכיחים את יעילותם הרפואית לצד מוצרים נלווים וחברות במועדון שמציעה הנחות והטבות

אהרון קלפה | כ"ט בחשוון תשפ"ב | 4 בנובמבר 2021 | מערכת ישראל ניוז

תיקון עולם קנביט, חברת הקנאביס הרפואי הוותיקה בישראל, פותחת בית מרקחת משלה, ברחוב השל״ה 9 במתחם בזל בתל אביב. החברה, הפעילה בעבר את חנות הקנאביס הרפואי המיתולוגית שהייתה הראשונה בישראל, ברחוב אבן גבירול בתל אביב.


בית מרקחת למוצרי קנאביס

הרוקחים מקצועיים בעלי ניסיון בתחום, בתיקון עולם קנביט מספקים גם שירותי הדרכה למטופלים, המתבצעים על ידי אחיות מוסמכות, בבית תיקון עולם הצמוד לבית המרקחת. באותו בית נערכות גם הרצאות על יעילות הטיפול בקנאביס רפואי לחולים במגוון מצבים רפואיים ובנושאים נוספים הקשורים לתחום. לנוחיות המטופלים צוות בית המרקחת מציע שירותים שונים לנוחיות המטופלים בדרכי גישה והגעה לבית המרקחת באיזור העמוס, בין היתר, שירותי נפק וסע, הסדרי חניה ועוד. במקביל, בית המרקחת יספק גם שירותי הזמנות ומשלוחים של המוצרים.

במהלך חודש נובמבר תינתן הנחה של 100 ₪ לכל רכישה פרונטלית של למעלה מ-500 ₪. בהמשך בית המרקחת יפעיל שירות הזמנה ושינוע לבית המטופל מהיום להיום.

אבינועם ספיר, מנכ"ל תיקון עולם קנביט: "אנחנו גאים ונרגשים לחזור ולספק שירות למטופלים בבית המרקחת החדש שלנו שנפתח זה עתה. באמצעותו נוכל לשלב בין הידע המחקרי ויעילותם הרפואית של מוצרינו לבין מתן שירות טוב לקהל מטופלי הקנאביס הרפואי בארץ".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: