מבזקים

כל מה שצריך לדעת על טיול משפחות לאפריקה בחגים

תוכן עניינים
כל מה שצריך לדעת על טיול משפחות לאפריקה בחגים

דמיינו את עצמכם ברכב ספארי עם גג פתוח. הג'ירפה מורידה את ראשה ישירות אליכם, מהצד מגיע קרנף ומולכם נמצא נמר. באפריקה הכל אפשרי ויש מפגש בלתי אמצעי עם בעלי חיים.

היבשת המדהימה תכיר לכם את הטבע הפראי מקרוב, תפגיש אתכם עם חמשת הגדולים והקטנים, חופים מופלאים, נופים מטריפים, אקשן בלי הפסקה, שבטים שאורחות חייהם מרתקים מההיבט האנתרופולוגי ועוד הפתעות ייחודיות.

מדוע לטייל עם המשפחה באפריקה?

טיול משפחות לאפריקה נחשב לקונספט מנצח עבור משפחות שמחפשות לשבור שגרה, להחליף אווירה, לצאת להרפתקה בלתי נשכחת.

הילדים יוכלו ללמוד על הטבע המגוון דרך הנופים הפנטסטיים של היבשת. ספארי משפחתי נחשב לאטרקציה שאין כמוה באף מקום אחר בעולם כולל צפייה אותנטית בבעלי החיים – הזדמנות ללמוד תוך כדי תנועה ובתחושת הנאה רבה על סגנון חייהם בטבע ולא בתוך כלובים או מאחורי סורגים.

באפריקה אריות, נמרים, פילים, קרנפים, באפלו יופיעו מולכם במהלך טיול ספארי באוויר הפתוח והמדריכים יוכלו לספר לכם על כל אחד מהם ותוכלו להתבונן מקרוב ולא בתיווך של מסך. הרבה יותר מסקרן משיעור ביולוגיה בבית הספר, תודו.

מעבר לכך, טיול לאפריקה ילמד את הילדים על תרבויות שונות ותוכלו אפילו לבקר בבית ספר או לחזות בטקסים שבטיים ייחודיים ולהכיר את ההיסטוריה השבטית.

היופי הוא שכשיש כל כך הרבה אקשן שמתרחש ממש לנגד עיניכם, הילדים פחות זקוקים למוצרי אלקטרוניקה (ואגב לא תמיד יש קליטה) כך שסוף סוף תוכלו לבלות ביחד זמן איכות ולא שכל אחד יהיה שקוע במכשיר משלו.

לא מדובר בחופשה טיפוסית המוכרת לכם – אתם יוצאים למסע יותר מאשר לחופשה ואפריקה תחשוף את ילדיכם ואתכם גם לתרבויות חדשות על כל המשתמע מכך, שפה, מנהגים, לבוש וכן למעדנים לא מוכרים וחוויית האוכל באפריקה ססגונית, מבושמת וייחודית במיוחד בשווקים או אם תתארחו אצל אחד השבטים.

בניגוד לסברה הרווחת, טיול משפחות באפריקה יכול להיות בכל קונספט שתרצו כאשר אתם אלה שקובעים את הטיימינג, משך הטיול והסטייל לפי התקציב והעדפות המשתתפים.

ברמת הלינה, ניתן לישון בטבע תחת שמיים זרועים בכוכבים או בלודג' מפואר עם בריכה פרטית. את כל הפרטים תוכלו למצוא אצל רייצ'ל https://travelwithrachel.co.il/ שתעזור לכם לתכנן את החופשה.

עונת החגים – זמן נפלא לאפריקה

תקופת חגי תשרי מהווה תזמון נהדר לצאת לחקור ולגלות את אפריקה. בחודש ספטמבר ואוקטובר, תקופת החגים בה אפשר לצאת לחופשה כמעט מבלי לפספס ימי עבודה ולימודים, ניתן לראות את בעלי החיים וליהנות ממזג אוויר יחסית נעים. זו גם העונה של נדידת הגנו בקניה שחוצים את הנהרות והזמן האידיאלי להגיע למסאי מארה.

מהן האטרקציות שמציע לכם טיול משפחות לאפריקה בחגים? מוזמנים ליהנות מהציפורים הפוקדות את אגם נייבשה היפהפה ובעיקר את הפלמינגו הקסום ותוכלו גם לשוט בסירה. שמורת הטבע הענקית מסאי מארה תכבוש אתכם מהרגע הראשון והיא לוקיישן מופלא לצפות בחמשת הגדולים של אפריקה. אם תרצו לטפס על הר, קילימנג'רו הוא הגבוה ביותר ביבשת.

ישנם יערות גשם מופלאים וטרקים קצרים או ארוכים שתוכלו להתאים לפי דרגת הקושי המועדפת על המשתתפים, נהרות ואגמים.

אל תטעו לרגע, אפריקה זה לא רק אדרנלין ואנרגיות, אפשר גם להירגע בסטייל בעיקר בזנזיבר, אי התבלינים המרהיב עם חולות לבנים ומים בגוון טורקיז עמוק, שייט בקאנו ושנורקל בעקבות אוצרות המים. מההיבט התרבותי, הכרות עם שבטים ויש גם ערים כמו ניירובי שוקקת החיים.

הילדים ישמחו לבקר בוודאי בבית יתומים לפילים ולראות כיצד מטפלים בהם במסירות רבה.

אפריקה היא יעד כייפי למשפחות, כי יש הרבה מה לראות, מה לעשות ומה לחוות.

כדאי לפנות לחברה שתארגן עבורכם טיול משפחות חלומי בתקופת החגים, כדי שתטעמו מהמיטב של אפריקה בטיול גדול מהחיים.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: