מבזקים

מחפשים מספרה באילת? תכירו את צביקה-זריהן מעצב השיער המוביל באילת

תוכן עניינים
מספרה באילת

לפני שאתם בוחרים מספרה באילת כדאי שתדעו, מעצב שיער טוב הוא הרבה יותר מספר, הוא אחראי על ה'לוק' שלנו, על בריאות השיער שלנו, הוא שומר על הסודות שלנו והוא בדרך כלל ידע לתת עצה טובה ולהרים לנו את מצב הרוח כאשר הוא יפול. לכן בחירת מספרה באילת או מעצב שיער טוב הוא צעד שאסור להקל בו ראש. נפגשתי עם צביקה זריהן הבעלים של מספרת צנזורה אילת על מנת להבין מה הופך ספר למעצב שיער ומספרה לסלון יופי?

ספר באילת צביקה זריהן
צביקה זריהן, מעצב השיער המוביל באילת

תכירו: צביקה זריהן מעצב שיער באילת

צביקה זריהן הוא ללא ספק אחד ממעצבי השיער המוכרים באילת ועל פי רוב גם נחשב לאחד מהמובילים בעיר הוא נמצא בתחום מעל 30 שנה ונחשב על פי רוב למומחה בשיקום וטיפוח שיער, בנוסף הוא אחד מהבעלים של המספרה הגדולה, המובילה ומבוקשת ביותר באילת. במהלך 30 שנות עבודתו השתלם צביקה במספרות מובילות בעולם ואף עלה על במות רבות ותצוגות אופנה בין לאומיות הוא ליווה וסירק מאות כלות ביום חתונתם. מכיר ויודע את תורת הצבע והכימיה, את מבנה השערה והטיפול בא. בנוסף מתמחה צביקה בתוספות שיער ומילוי לשיער דליל  בשיער טבעי ומתמחה בתוספות שיער, החלקות שיער, עיצוב גבות, כימיה ותספורת לנשים וגברים. כמות הידע שיש לאדם הזה בתחום טיפוח היופי הוא עצום. אם יש לך אירוע מיוחד ואת מחפשת מספרה באילת תבדקי את המספרה של צביקה ככל הנראה לא תתאכזבי.

אז מה הופך ספר למעצב שיער?

מעצבי שיער מתמחים בגזירה, כימיה, תסרוקות וסטיילינג ולעומתם ספרים מתמחים בעיקר בגזירה ופן, בגדול ספר ומעצב שיער הם שמות נרדפים לאותו המקצוע מלבד ההגדרה שספר מעניק שירות גזירת שיער בעיקר עבור גברים ולעומת זאת מעצב שיער מוגדר כספר נשים וסטייליסט שמתמחה גם בצבע ותסרוקות. לאחרונה התפתחו בארץ מספרות יעודיות לגברים בלבד המשלבות שיטות חיתוך וקיצוץ זקנים לצד גילוחים ותספורות מהוקצעות.

צביקה מעצב שיער באילת
צביקה זריהן, מעצב שיער באילת

מתי הזמן הטוב לקבוע תור למספרה שלך באילת?

נתחיל בזמן הכי פחות מומלץ לקבוע תור, שישי וערבי חג הם הימים העמוסים ביותר בשבוע עבור ספרים. אומנם זה הבוקר הפנוי שלכן/ם אבל בימים אלו ככל הנראה אתן תקבלו טיפה פחות תשומת לב מאשר ביום אחר. לעומת זאת הזמן הטוב ביותר לקבוע תור למספרה באילת הוא כשעה לאחר פתיחת המספרה. לרוב בשעות האלה התור אינו עמוס ותשומת הלב שמעצב השיער יוכל להעניק לך הוא מקסימלי.

מהי הדרך הטובה ביותר לשקם שיער פגום

שיקום השיער היבש או פגום מתחיל קודם כל בזיהוי נכון. שיער יבש נוטה להישבר בקלות יתרה והנה לכם הסממן הראשון לכך שהשיער זקוק נואשות ללחות. קחו שיערה שנפלה מראשכם, החזיקו אותה בשני הקצוות ומשכו בעדינות. אם השערה נקרעה, זה אומר באופן חד משמעי שהשיער שלכן סובל מחוסר בלחות. על מנת להעניק לשיער לחות מומלץ לבחור בשמפו משקם המותאם לשיערכן (ללא מלחים). מומלץ להשתמש בקרם לחות המכיל חומרים טבעיים כמו שמן זית, אך לא בקרם לחות המכיל וזלין. הוזלין אוטם את השיער בשכבה שומנית ומונע מהלחות לחדור לסיב השיערה. להלן מספר דברים עלהם מומלץ שתקפידו על מנת לשקם את השיער הפגום:

  1. גזירת שיער פגום
  2. תזונה נכונה + תוספי תזונה
  3. שמפו ללא מלחים
  4. מסכה טיבעית לשיער מחומרים טבעיים בלבד
  5. הפחיתו עם הפן לשיער
  6. השתמשו בשמן ארגן

מחפשים מספרה באילת? תפסיקו לחפש, מצאתם!

המספרה או יותר נכון הסלון של צביקה ממוקם בשדרות ששת הימים 310, אילת בסלון תמצאו 4 ספרים עמדות טיפוח לציפרניים, מכון קוסמטיקה ויופי, מכון לבריאות כף הרגל והציפורן, חדר שיזוף, לייזר להסרת שיער וחדר הזרקות בוטוקס וחומצה היאלורונית. כל מה שאישה צריכה במקום אחד. אם אתם מחפשים מספרה מומלצת באילת תבדקו את מספרת צנזורה.

טלפון להזמנות: 072-397-2549

כתובת: שדרות ששת הימים 310, אילת

ימים: א' – ה': 9:00 עד 20:00 | יום שישי: 9:00 עד 15:00

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: