מבזקים

פטור מויזה ESTA לילדים – מה חשוב להכיר?

תוכן עניינים

מתכננים נסיעה לארה"ב עם כל המשפחה? זיכרו כי גם ילדים צריכים לקבל פטור מויזה ESTA. הדרך הנוחה, הקלה והמהירה ביותר לעשות זאת היא באמצעות מילוי טופס למילוי עצמי בעברית אשר מאפשר לכם להגיש בקשה בשם ילדיכם בני הפחות מ- 18 בטופס אחד, לחסוך בזמן, כסף, כאבי ראש ולקבל את כל העזרה שאתם זקוקים לה במהלך מילוי הטופס כדי למזער כמה שניתן את הסיכוי שבקשתכם תידחה. ניתן להגיש טופס בקשה רגיל וניתן גם להגיש טופס בקשה מהיר לאישור תוך 24 שעות בלבד.

 

נסיעה לארצות הברית עם כל המשפחה

נוסעים לבקר את המשפחה או לחופשה בארה"ב? מהיום קל ופשוט יותר לקחת את הילדים איתכם ולהעניק להם חוויה יוצאת מן הכלל. ארצות הברית ידידותית ביותר לילדים וניתן למצוא בה שפע של אטרקציות, פארקי שעשועים, שמורות טבע, אתרי מורשת, אתרים היסטוריים וערים גדולות ומודרניות שמציעות את כל הפינוקים והקידמה שיש לעולם המערבי להציע. הילדים יהנו מהחוויות ואתם תהנו מכניסה קלה, זולה ופשוטה יותר לארה"ב באמצעות פטור מויזה ESTA גם לילדים.

 

פטור מויזה ESTA

ישראל נכנסה לרשימת המדינות המורשות לקבל פטור מויזה לכניסה לארצות הברית, אך אין זה אומר שהדלתות הינן תמיד פתוחות לרווחה. טרם ההגעה לארצות הברית יש למלא טופס בקשה ESTA המחליף את הצורך בויזה לארה"ב. טופס בקשה זה הינו ראשי תיבות של Electronic System for Travel Authorization המאפשר תהליך אישור כניסה מהיר, יעיל וממוחשב שמסנן גורמים לא רצויים. כל אדם הנכנס לארה"ב צריך להציג אישור כניסה כדוגמת ויזה או פטור מויזה וזה כולל גם ילדים. פטור מויזה ESTA לילדים מתבצע באמצעות ההורים על ידי מילוי טופס בקשה בדיוק כמו אצל המבוגרים.

 

מילוי טופס בקשה לפטור מויזה בילדים בעברית

הדרך הטובה, הקלה והנוחה ביותר למלא את טופס פטור מויזה בעברית עבור ילדים

היא באמצעות אתר קבוצת ויזהטק שם גם ניתן לקבל עזרה רבה במילוי הטופס ומענה לכל שאלה שיש לכם. באמצעות הסיוע שתקבלו באתר תוכלו להימנע משגיאות נפוצות, טעויות ומילוי לא תקין של הטופס שיכול לגרום לדחייתו. דחיית הטופס פירושה שתאלצו לבצע את התהליך הארוך והיקר של הוצאת ויזה לארצות הברית וחבל. באמצעות טופס אחד תוכלו למלא בקשה עבור כל בני המשפחה לרבות הילדים בצורה קלה, קצרה ונוחה במיוחד ולצמצם למינימום האפשרי את הסיכוי שהבקשה תידחה.

 

מה תצטרכו על מנת למלא את טופס ה – ESTA לילדים?

בדומה למילוי הטופס למבוגרים, על מנת למלא את טופס ה – ESTA לילדים תזדקקו למעט זמן פנוי ולדברים הבאים לצידכם (רצוי מאד לארגן אותם מראש כדי שהתהליך יהיה מהיר, קל וקצר יותר):

  • מחשב מחובר לרשת האינטרנט.
  • דרכון ביומטרי של כל אחד מהילדים, ת"ז ותאריכי הלידה שלהם.
  • דרכון ביומטרי של ההורים.
  • כתובת מייל עדכנית לקבלת תשובה ולבירורים שונים.
  • כרטיס אשראי לתשלום האגרה.

 

מה אתר ESTA יכול לעשות למענכם?

אתר קבוצת ויזהטק הוקם על מנת להקל ולפשט כמה שניתן את מילוי טפסי הבקשה לפטור מויזה ESTA, לאפשר לכם למלא את הטופס בעברית וליהנות מחוויית משתמש נוחה ביותר, קצרה וקלה להתמצאות. באתר ניתן לקבל תמיכה ושירות בשפה העברית ולקבל מענה לכל שאלה שיש לכם בנוגע למילוי הטופס והגשתו. חשוב לזכור שמילוי שגוי של הטופס עלול לגרום לביטולו. על פי נהלי מערכת ESTA לא ניתן להגיש בשנית בקשה שנדחתה אלא לאחר פרק זמן מסוים ובמקרה זה לא יהיה לכם מנוס אלא לפנות לשגרירות האמריקאית ולהגיש בקשה לויזה לארה"ב.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: