מבזקים

אקדח שנגנב לפני שבע שנים ממטווח התגלה אצל תושב אום אל פחם

תוכן עניינים

היום יוגש כתב אישום בבית משפט השלום בחדרה כנגד חשוד, תושב אום אל פחם שבביתו נתפס השבוע נשק בלתי חוקי עי ידי בלשי משמר הגבול של משטרת ישראל.

מהחקירה עלה כי האקדח נגנב לפני 7 שנים ממטווח בשרון.

במסגרת חקירה מסועפת שניהלו מספר שבועות שוטרי מג"ב במחוז חוף, בוצעו בשבועות האחרונים מספר מעצרים שבמרכזם מעצרם בשבוע שעבר של 3 חשודים באחזקה וסחר באמצעי לחימה בכביש 65 שבצפון הארץ כאשר עליהם נתפסו אקדח ועשרות אלפי שקלים.

היום צפויה להיות מוגשת הצהרת תובע בגין נשיאת נשק בלתי חוקי כנגד חשוד אחד מתוך 3 העצורים.

ניתן להוסיף כי החקירה הובילה לחיפוש שביצעו השבוע השוטרים בביתו של חשוד נוסף, תושב אום אל פחם בשנות ה- 20 לחייו אשר בביתו נתפס אקדח שמבדיקה עלה כי הוא נגנב לפני 7 שנים ממטווח באזור השרון, גניבה שבמסגרתה נגנבו עשרות נשקים. עוד נמצאו בביתו תחמושת רבה ורימון הלם.

החקירה המאומצת מביאה היום להגשת כתב אישום כנגד החשוד בגין אחזקת אמל"ח בלתי חוקי.

קצין החקירה של משמר הגבול המנהל את החקירה מסר כי אין זה מדובר בסיום הפרשה וכי במסגרת החקירה נחשפים פרטים חדשים גם על מקור הנשקים וגם על מעורבותם הישירה במאבקים הפנימיים שבצפון הארץ.

ממשטרת ישראל נמסר כי במסגרת המאבק בתופעת אמצעי לחימה הבלתי חוקי נעשות פעולות חקירה גלויות וסמויות אשר מביאות לא פעם לתוצאות טובות בשטח וכי כתב האישום המוגש היום הוא תוצר של חקירה מאומצת, מהירה ומקצועית.

 

צילום: דוברות המשטרה.

 

IMG-20170329-WA0091

IMG-20170329-WA0092

IMG-20170329-WA0097

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: