מבזקים

רן פהאל בורנשטיין: דם היהודים הותר, האנטישמיות תגבר בעולם

תוכן עניינים

הכאוס שהחל בתחילת השבוע באוניברסיטאות פתח את האות להתרת דמם של יהודי העולם. בעקבות מלחמת חרבות, לחימה בדרום ברצועה ובצפון מול חיזבאללה, פרצה האנטישמיות ביום בהיר אחד אל תוך חיינו. ממאהל קטן שהקימה תנועה לאומית נגד מדינת ישראל הוצתה מחאה נגד היהודים תחילה בארה"ב ומשם לאירופה ולכל מדינות העולם

לָכֵן אֱמֹר כֹּה אָמַר אֲדנָי יְהֹוִה וְקִבַּצְתִּי אֶתְכֶם מִן הָעַמִּים וְאָסַפְתִּי אֶתְכֶם מִן הָאֲרָצוֹת אֲשֶׁר נְפֹצוֹתֶם בָּהֶם וְנָתַתִּי לָכֶם אֶת אַדְמַת יִשְׂרָאֵל  – יחזקאל פרק י"א פסוק י"ז

רות קרייתי | כ״ח בניסן ה׳תשפ״ד | יום ראשון 5 במאי 2024 | מערכת ישראל ניוז

עם יד על הלב, אני לא מתרגשת מכך, שכן היה מי שהכין אותנו לקראת המהלכים האלו שמתקרבים בדהרה לכל בתי היהודים בעולם. היה זה המצפין הלאומי רבי רן פהאל בורנשטיין אשר מעל עשור שנים מתריע ומכין את קוראיו מאנטישמיות המתקרבת אלינו בצעדי ענק.

 

משטרת ארה"ב מסתערת על קמפוס אוניברסיטת קליפורניה

גל האנטישמיות בקמפוסים בארה"ב והפגנות נגד מדינת ישראל ממשיכים להטריד את מנוחתם של היהודים בארץ ובעולם. היו כאלו שקראו לזה ליל הבדולח 2024 אותם אירועים שקדמו לשואת גרמניה, שואה שמהר מאוד התפשטה בכל מדינות אירופה.

ליל הבדולח 2024

וְיֵשׁ תִּקְוָה לְאַחֲרִיתֵךְ נְאֻם יְהוָה וְשָׁבוּ בָנִים לִגְבוּלָם. קוד האנטישמיות תתגבר נאמר ב- 29 באוקטובר 2016 ואפילו קיבלנו תזכורת ב- 28 בפברואר 2017 ומי שחשב שההצפנה היא טעות או סתם הפחדה, הרי היא לפניכם:

"האנטישמיות תתגבר, כדאי לנוער היהודי בעולם לעלות ארצה. רבים חושבים שזה לא יחזור כבעוצמות שהיו בשואה, תדעו שזה יחזור כפעמיים מהשואה. תתכוננו לעלות ארצה. מראות הסימנים תצמצם את הנזקים, כי לקראת בואו של המשיח הכל מתעצם כמו שבהתחלה הרוח מעיפה עלים ולבסוף היא תעקור עצים".

"האנטישמיות תתגבר"

לפני 6 שנים ב- 1 בפברואר 2018 פרסמת סרטון "אנטישמיות בוא מהר". ביקשת מהיהודים בעקבות התגברות האנטישמיות בעולם שתלך ותגבר, לעזוב מהר ולבוא לארץ ישראל כי רק כאן יהיה לנו מקום בטוח

"בסרטון הזה אני מראה על האנטישמיות הקרובה שאכן הגיעה אלנו ועל סימני עזיבה. איתות לעזוב הכל וכמובן עכשיו. ברגע שיהיה קו אווירי וים, מיד להגיע כי בסרטון אני מראה על מצב דומה שחוזר".

הגענו ליום בו הצפנתי, 2/11/2023

מלחמה שנפלה בחתימת הדין

לאורך כל השנים אתה מזהיר את היהודים מאנטישמיות קשה מאוד שתפרוץ בעולם. גם בשנת 2021 ב- 19 במאי הצפנת אזהרה לישראלים בחו"ל שיגיעו לישראל כי המצב הולך להיות בכי רע, האנטישמיות תתגבר בכל העולם ויהודים יפגעו

"אנשים לא נשמעים לאזהרות והם נשארים בגלות. הזהרתי שעוד מעט הם יבינו שגם שיש כאן מלחמות, עדיף לחזור לישראל ואלו שלא יחזרו, ירצו לכאן מבוהלים ובחיפזון וישאירו שם הכל. מרוב פחד הם יאבדו את דיבורם ואת קולם".

"אנשים לא נשמעים לאזהרות"

בתאריך 10 באוקטובר ממש אחרי הטבח בעוטף הזהיר רן פהאל בורנשטיין את האנשים לקראת הבאות והזכיר להם שאין מנוס ממלחמה שנפלה בחתימת הדין והכי כדאי להם זה לחזור לישראל עכשיו. 

"המצב יביא לעוד ערבים ישמעאלים בעולם זה ברור. עכשיו מפגינים והאנטישמיות תגבר, זה הוצפן לכם, בכל מקום אשר הם נמצאים ירדפו אחר יהודים ולא ירפו, כי רוצה השם אתכם פה. הוא מביא לגילוי ורוצה את בניו פה לטוב ולרע כי העולם ילחם מול הישמעאלים, עם כולם. זה מלחמות חתימת הדין והציבור לא מבין את זה ומה זאת מלחמה שנפלה בחתימת הדין.

זה משמעות סופית, כולם ילחמו בישמעאלים כי תם בריתם על הארץ ותם עידן ממשלות ומדינות שכפי הכרתם. הכל הולך להשתנות ללא הכר. אתם לא מאמינים ולא תבוא לכאן, אבל זה מה שיהיה ואלו ששואלים אבל איך נבוא? אז עכשיו זה כבר מורכב כמו מצב בעייתי, אבל עוד מעט יפתחו קוים אוויריים והחזרה תהיה דרך אוניות.

העולם יהיה בכאוס עצום ואין ישמעאלים שלא יעקרו, ישדדו, יאנסו וירצחו. כולם בסכנה, כי השם רוצה גם אתכם נלחמים ועוזרים אחרת לא יהיה לכם חלק בבית המקדש. כולם יבנו ויתקינו לבנה בבית המקדש. אין לברוח מהזכות הזו ואם רוצה השם להקים בית שלישי זה יחייב את היהודים לבוא לכאן לעזור ולתרום ולסייע ולהילחם. כל אחד יעשה מה שנקבע לו אחרת הם לא יזכו ואתם תראו, לא יזכו כלל וכלל. אנשים יגיעו באוניות בכמות גדולה ובטוחה יותר, כי דרך האוויר זה יהיה מורכב זה דין עולם וסוף שונה ממה שהכרתם. גם לממשלה ולמדינה יהיה שונה בהמשך, כי תקום מדינה חדשה לא על השולחן הזה, אלא על שולחן מציית ומושפע ממנהיג בסתר.

הכל מוכן ובשמים מחכים להולדת משיח שזה אומר גילוי שמו ברחמים, שזה תפנית אדירה להתפתחות הגאולה. עוד מעט הרוב יחרב כי מה שלא ישרת קודש אמיתי פשוט יפול ומה ששירת קודש וטוב ישאר. כמו לא היה באירוע, כמו לא היה ולא נברא העולם מקצה ועד סופו ילחמו גם ללא קשר לישמעאל, אך עכשיו תבינו מה הפירוש: עתיד ישמעאל לעורר מלחמות גדולות בעולם, אך בגלל המצב של הבעתה גאולה בעתה, הגאולה לא תהיה מובנת לרבים. רבים לא יבינו מי ומה ולאן ואיפה משיח אולי זה, אולי פלוני וכמה משיחים יהיו, או מי הוא ויריבו מי משיח וכולם לשווא, כי בעולם יתגבר ישמעאל כי הוא נלחם על השמיעה שהשם לא שומע לו. כי ישמעאל כתוב: עמי-לא-שלם. לא-שמע-לי.

אז כתוב: אשמע-ישמעאל. אשמע-לאש-לעמי. אך גם כתוב: עמי-ישמע-לי. ישמע-אל. וכתוב: לא-אשמע-לאש-ישמעאל. לא-לשמי. לכן כתוב: איסלאם-סמ-אל. אמאס-סמ-אל. אל-ימאס-מיל. מה הכוונה אל ימאס מיל? הכוונה למילה לברית המילה הפגומה שלו. זהו מסתיים, מאסתי במיל. הכוונה במילה חזקה על הארץ וגירוש הגר בעולם. הכוונה למהגרים הקנאים שדורשים את היחס שאבד".

"האנטישמיות תגבר בעולם"

ניצוצות של עלייה: ב- 25 ביולי 2015 פרסמת הצפנה דרמטית מאוד ואף חזרת עליה גם ב- 27 בדצמבר 2015, אודות נשמות קדושות החייבות לעלות לישראל ותפקידם לאחד את ישראל. האם אתה יכול לפרט את ההצפנה שתובן לכולם?

"אכן העליתי מאמר המדבר על נשמות קדושות אשר חייבות לבוא לכאן שקשורות לאיחוד ישראל ויש עוד המון שיבוא בהמשך לקראת המלחמות בעולם ולכן תדעו שהם סימן חשוב לישראל ולחכמי ישראל, שהם יתרמו מעצמם כוחם ודאגתם לאחד את ישראל ולדאוג ולעזור בכל מה שצריך. הנשמות פועלות ומקדמות מאוד ואכן הייתה עליה כזאת מרגשת מאוד ועוד יהיה בהמשך יותר גדול ומרגש. הם יבואו לכאן כי השם קורא להם לבוא. יש להם תפקיד המיועד למצבים שילכו וישתנו לנו ובהם יש את הכלים הנדרשים והידע והעידון המתאים לעזרה ותמיכה שנצטרך. כלומר השם מגביר לנו הרכב חיזוק בכל התחומים הנדרשים שיבואו בהמשך. הכל ברחמים גמורים ובקיבוץ ניצוצות קדושות שמרכז לכאן. והינה תמצית המאמר הנוגע לעניין העלייה שלהם לכאן שהעליתי ב-25 ליולי: בקרוב תהיה עליה גדולה של נשמות קדושות מאוד הם יבואו לארץ אבל לא הם באים כי רוצים לבוא הארץ מחכה להם הכוונה לקראת מלחמות בעולם השם יצרף נשמות החייבות להיות כאן המשלימות איחוד ישראל הם ישמחו שמחה גדולה כאילו באים מיתוך שואה הרודפת אותם ולכן בעבר שעלו לכאן היה כדרך ביקור וחזרה לשם, ועכשיו תבוא עליהם התרגשות שכולנו נתרגש איתם. ורבים לא יבינו על מה ההתרגשות והחכמים יבינו מעשה שמים. דואג האב לבניו הינה סימן מעוד סימנים שיבואו בהמשך ויהיה יותר מרגש ויותר דרמטי".

"איחוד ישראל לקראת המלחמות בעולם"
"העלייה הגדולה תתעצם בעולם"

ניצוצות של עלייה 

ישנם אנשים שלא כל כך האמינו לצפנים ולקודים שפרסמת ולא מיהרו להגיע לישראל ובתאריך 9 בפברואר 2022 הוכחת להם למה הם טועים

"עכשיו אתם מבינים למה צריך למהר לכאן? אני מראה לכם, החברים כאן עוזרים להראות לכם על מצב שעוד מעט יברחו לפה. כרגע עוד לא מאמינים אבל עוד מעט ממש יברחו לכאן המונים באוניות. יבואו הרבה כי יהיה מסוכן. מהאויר יבוא מהאויר אבל פחות בגלל שהעולם יצא וילחם ממש מול עינינו ואז יבינו בטיפשותם ושאננותם הרעה"

"עוד מעט יברחו לכאן המונים"

ב-10 ביוני 2021 בשנה זו קיבלו הקוראים אזהרה גדולה מפנה הקורונה ושעוד מעט תהיה אנטישמיות גדולה בעולם שתאלץ את היהודים לעלות מהר לישראל, ושלוש שנים אחר כך אנו עדים שכל מילה שהצפנת, אמת היא

"הצפנתי והזהרתי שהעולם עוד מעד ימרוד בכל השלטונות, רובם ימרדו וגם יהרגו שליטים וגם הקורונה שהיתה אז בדרך תקטול מנהיגים, וזה יקרה גם בישראל החזקה ביותר שעד עכשיו זה היה כמו הקדמה לארס האמיתי הבא וגם כאן תחולל מיתה גדולה כי זה הסוף אם לא ימהרו. מי שיכול למהר שימהר אחרת ייענש ולא יהיה מי שיציל אותו. מי שלא יכול למהר מסיבות שונות וקשיים שיש לו או שהוא רוצה והיא לא רוצה, או שהיא רוצה והוא לא רוצה לשוב לכאן, או בעיות רכוש מגבלות רפואיות השם יעזור להם. עד שנת ה'תשפ"ב ואמצע ה'תשפ"ב זמן השיבה הגדולה לכאן. אנשים יבואו בזעם ובהלה אבל מי שיכול באמת למהר שימהר לכאן כי כאן יהיה הכי טוב לחיות משאר המקומות בעולם.

הצפנתי גם על הרעב שעוד מעט יהיה בעולם ואכן קרה. רעב קשה, ויבזזו את רכושם של היהודים, ישדדו, יפטרו והשוטרים לא יעזרו. הצפנתי ודיברתי על זה כבר שנים לא ישאירו כלום ליהודים ותהיה אנטישמיות גדולה אפילו יתחילו לאכול אנשים קניבליזים. מרוב הרעב אנשים לא יוכלו לברוח למדינות אחרות כי יהיה אסונות לכולם. יהיו אסונות טבע בעולם, קור קשה וקיצוני, יהיו נזקי צונאמי, הרי געש וגז רעיל בעולם ומהם שיאכל אנשים ממש את בשרם.

אני יודע שזה נשמע מאוד קיצוני אבל מי שמבין שלפני שבן דוד בא, השם יתן את הקיצוני ביותר להסיר את הקיצונים. אז כשאני מספר זאת לאנשי הגולה ששואלים אותי וצוחקים, מי אתה? נביא זעם? אבל הם שכחו שאת המחלות שהצפנתי לפני 3 שנים ואת 'פרא אדם ישמעאל' בה'תשפ"א ואת מכת הארבה לפני יותר מ-4 שנים ואת הגשרים שיקרסו בעולם במידה גבוהה לפני יותר מ-5 שנים ועל ציקלונים בזמן הקורונה יותר משנה ועוד עונים לי: מה אתה מפחיד? מי אתה? למה שנקשיב לך? מה, למה לי לחזור לטילים פה. אז זאת תשובתי להם: עוד מעט יהיו טילים להרבה אומות באירופה וטילים כימיים ולא טיפול קוסמטי, אלא לטיפול קוסמי והבחירה בידכם והזלזול עוד מעט יעלה לכם את המחיר".

"לפני בואו של בן דוד"

פוסט נוסף ב-28 ליולי 2020 הכנת את קוראיך שלא תהיה שואה כמו זו שהיתה באירופה במלחמת העולם השנייה, אז מה כן יקרה ליהודים בעתיד לבוא?

"לגבי האנטישמיות הגוברת והאם תהיה שואה, הקוד מצפין שלא תהיה שואה, אבל העולם יהפוך להיות יותר תוקפני כלפי יהודים וירדפו אותם וגם יותר מזה. יש סכנה גדולה ליהודים בגולה וחלק מהתסריט הוא שיבואו לכאן המונים בגלל אותו חכמת משיח. כשיבחינו באיש נביא עם מסרים, יעלו לכאן מרצון ויעלו גם מדוחק ויבואו גם לכאן גם כאלה שיתעוררו מתוך המלחמות והאסונות הכבדים. ויבוא לכאן בדין ובגלל הקרבה לשנת ה'תשפ"א יעלו לכאן המונים. במהלך השנה יהיה גם זמן לא מעט שיסגרו השערים והמלחמות בעולם יתגברו ולא יהיה איך לעזור להם. והם יברחו שם בגולה כמו פליטים, עד ויעבור מעט הדין ושוב יחזרו לכאן כמו פליטים בבושה רעה ומושפלת.
הם יגיעו גם חיים וגם מתים. עוד מעט סכנת נפשות כי העולם יתפתח להיות עולם שלישי ואנשים לא מאמינים אך זה יקרה, ולא יהיה להם מנוס. אז לשאלה האם תהיה שואה התשובה לא תהיה שואה כמו שהייתה, לא תהיה אך רדיפה הריגה והשפלות יהיו רק בצורה יותר של עולם שלישי מאשר גזע עליון הנוטה להשמיד את העולם. זה יהיה בצורה שונה ופחות קיצונית בהרבה, אך מספיקה כדי להזכיר לנו את אותם הימים. לכן, צפו בסרטון משנת 2019 שיזכיר לכם את מה שיהיה עוד מעט".

"עוד מעט סכנת נפשות"

בעקבות ריבוי אנשים שפנו אליך בשאלות כיצד יתאפשר להם להגיע לישראל אחרי שנים רבות בחו"ל, ב- 19 במאי 2021 העלית הצפנה והסברת להם לא לזלזל ולהגיע הכי מהר שאפשר. והנה אנו רואים איך כל ההכנות שלך קרמו עור וגידים כשפרצה אנטישמיות בבת אחת בחו"ל, בחודשים אפריל מאי השנה. שנת 2024

"אכן הודעתי אז לקוראי שלא יזלזלו במה שכתוב בצפנים. ביקשתי מכם להכין תוכנית ולחזור לכאן כמה שיותר מהר. גם אם זה לא הולך, השם יגן עליכם ואם ניסיתם וזה לא הצליח לכם, תדעו שיש לכם מועד שיבה הביתה, אבל זה לא אומר שאתם תישארו נקיים ולא נרדפים בגולה. תכינו תוכנית ואל תפחדו מה יהיה כאן, כי מה שיהיה שם יהיה משבר ענן ענק יותר".

"אל תזלזלו במה שכתוב בצפנים"

את הקוד סנקציות על ישראל, אני זוכרת שהצפנת כבר ב-17 בדצמבר בשנת 2016. לאנשים היה קשה לקבל את זה, כי באותה תקופה החיים בישראל היו פחות או יותר על מי מנוחות, והטילים ששוגרו לעוטף ולמרכז הארץ מידי פעם מעזה או מלבנון, לא הטרידו את מנוחת היהודים בארץ ובעולם.

"סנקציות על ישראל, או סנקציות שישראל עושה מיוזמתה הם סימנים יפים של הקץ. כי פירוש המילה סנקציות הן אותיות: יתן-קץ. ולכן "עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב", הבידוד הוא הצלה מאחרית הימים, כי העולם יעבור שינוי דרמטי וכל קשר תלוי ישפיע גם עלינו. ולכן לאט לאט השם משחרר, מפריד ומנתק אותנו מאומות העולם, מאותם קשרים הקושרים את ישראל בטומאתם. לכן אין צורך להיבהל, יש צורך לראות בחלק מן הגואל, כי אומות העולם הן אותיות: לא-תעלה-מום. ואותיות: אומות-לא-אמת. ואותיות: עמום. הכוונה, לא ברור אמונתם ולא ברורה ולכן כל זה הם סימני הקץ".

"העולם יעבור שינוי דרמטי"

בתאריך 1/6/2022 הצפנת על מדינה חדשה שתקום אבל לא לפני גירוש הקיצונים. היום אנו רואים שהמהלכים שקרו פה בחצי שנה האחרונה מובילים לכל אותן הקודים שפורסמו מלפני שנים. זה קצת בלתי נתפס בעיני רבים ונשמח לקבל הסברים מפורטים יותר

"ההצפנה כוונה לעניין שתהיה מדינה חדשה צמוד לשנת ה'תשפ"ד לאחר תחילת גירוש קיצונים וחברי ממשל.  תהיה שליטה גם בהר הבית שיחזור לידינו, שליטה חדשה ויציבה בהר. העניין יקרה כי תהיה בעיה קיצונית וידרשו השלכות קיצוניות מצדנו ואז, וכבר בשנת 2022 התחילו חוקים שונים והשלכות קשות לדרוש חוקים קיצוניים גם עבור המשפט.

הכל יהיה נוטה לימי חג. הכל ייחלש. לגבי עבודות כמו היום, אנשים יחפשו ויעבדו פחות. לא יהיו אותן כמויות אנשים, הכל מדולל. המשיח אמור להתעורר ולהכין את הדור הזוכה למתכונת שונה ואחרת. יהיו הלכות שיתבטלו, יהיו הבנות יותר חדות לנשמה, הנשמה תפתח לזוכים. הזוכים יקבלו תובנות והבנות יחד עם המשיח. תמו התיקונים, יותר ויותר הנשמות של אותם אלו שעבדו ובנו אהבה בליבם הם יבינו זאת. מי שלא יסחף אחר זה, טועה ולוקה וירד לתהומי רבה, או לשקר הציה".

"הכל יהיה נוטה לימי חג"

איך עם ישראל זכה להיות העם הנבחר מכל העמים ומה פירוש השם שלו?

"העם הנבחר הוא עם-העבר, עם-בחרב. הכוונה עם מלחמות עם-ער. הכוונה עם ערני ואותיות הרם-עם-רע. הכוונה שהעם הוא היחידי שמתרומם מהרעה שלו באותיות עם-מח. הכוונה עם חכמה. ולכן אותיות העם-הנחרב, הכוונה עם שנחרב וקם מחדש. עם שנחרב לו בית המקדש ולכן עם-המחר. הכוונה עם שיהיה גם בעתיד ולכן אותיות עם-רחם, ההכוונה עם-רחמים. ולכן עם-נע. הכוונה בתנועה, לא נשאר במקום, ולכן עם-בנה. הכוונה עם-נבון-עם-בינה. ולכן אותיות עם-הבנה ואותיות עם-בחר. הכוונה עם-בחירה. ולכן אותיות בחר-ה'-עם-נחמה. הכוונה בחרה-עם-לנחם ולרחם למח, למחר. הכוונה לזכות במח נ לעולם הבא".

"העם הנבחר הוא עם-העבר"

מלחמת העולם השלישית

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: