מבזקים

תכנון מכולות למשרדים: הפתרון החדש כבר מעבר לפינה

תוכן עניינים

העולם שלנו זקוק לעזרתנו. כולנו מודעים להתחממות הגלובלית, לקושי במציאת שטחים פנויים ולצורך במציאת פתרונות יצירתיים לצרכים עסקיים. היום העולם העסקי פועל במהירות וכל הזמן מגיעים חידושים שמביאים איתם קדמה יוצאת דופן. אחת מהן היא בתחום המבנים עם מכולות אשר מציעות פתרון חדשני לבניית משרדים בתכנון מותאם באופן אישי.

משרדי המכולות מציעים פתרון מודרני וגמיש ליצירת חללי עבודה פרקטיים ומסוגננים. מדובר בשימוש חוזר במכולות שילוח שכבר אין להן שימוש ושהופכות בעזרת יצירתיות ומגע מקצועי לחללי עבודה פונקציונלי. החללים החדשים יכולים להיות מצוידים בכל מה שנרצה כשניתן להתאים אותם בדיוק על פי הצרכים העסקיים וליצור סביבת עבודה נוחה ומעוררת השראה. הרעיון של מכולה שממשיכה את חייה לאחר שהיא כבר לא מעבירה משלוחים עורר אצלנו התעניינות רבה ונפגשנו עם חברת "שדה מבנים ומכולות" המתמחה בעיצוב לפי דרישה עבור מכולות למשרדים (למידע נוסף על מכולות משרד )

ממכולה למשרד: לא תאמינו שפעם הובילו כאן סחורה

המכולות שפעם הועמסו על גבי אוניות ורכבות כדי להעביר סחורות וציוד מקבלות היום הזדמנות לשימוש חוזר. מדובר בפתרון מתקדם ידידותי לסביבה שמעניק לעסקים אפשרות ליצור לעצמם משרד מותאם על פי הצורך במחיר נמוך בהרבה בהשוואה לבניית משרד חדש. עם המגע הנכון המכולה יכולה להציע סביבת עבודה נוחה כשהיא יכולה להיות עם מערכת מיזוג אוויר וחימום, חשמל וזרימת מים.

כדי להפוך את ה״קופסה״ למשרד יש להעביר אותה תהליך שיפוץ קל שיכלול בידוד, צביעה, חלוקה פנימית או חיבור של שתי מכולות ויותר. פתרון זה הוא רב תכליתי, פרקטי, פותר בעיות של איכות הסביבה ובעיות של עסקים למצוא את המרחב המתאים להם והוא יכול להיות גמיש. ניתן להעביר את המכולה במקרה שיש צורך בכך ולהגדיל את המשרד על ידי חיבור בין המכולה הנוכחית לבין אחת נוספת.

כל היתרונות במכולה אחת

אנחנו יכולים לתכנן את המשרד שלנו, להתאים אותו לצרכים שלנו ולדאוג שהוא ייראה בדיוק כפי שחלמנו וכל זאת כשהחומר בו נשתמש יהיה בעצם מכולה. הבחירה במכולה מביאה איתה יתרונות רבים כשהראשון הוא היישום הקל. אנחנו יכולים לעצב את המשרד שלנו כפי שאנחנו רוצים, להוסיף חלונות, ליצור מחיצות, ליצור נקודות חשמל, אוורור ומים, לצבוע את המשרד ולהוסיף תאורה וכל זאת בקלות.

המכולה מעניקה לנו גמישות רבה כשבמידת הצורך ניתן לחבר אליה מכולה או מכולות נוספות וכך להגדיל את מקום העבודה. במקרה שנרצה לעבור לשטח חדש נוכל לעשות זאת ולהעביר את המכולה ללא כל מגבלה שאנחנו רגילים מהמשרדים המסורתיים. בנוסף לכל אלה ברור כי זוהי בחירה חסכונית המאפשרת להימנע מעלויות גבוהות של בניה ובמקומן לקבל פתרון חסכוני, נוח ואיכותי במסגרת התקציב שנקבע.

היום ברור לנו שהעסקים חייבים לקחת לא רק אחריות על ההצלחה שלהם אלא גם אחריות חברתית ולדאוג להפחית את דריסת הרגל הפחמנית. העולם מתקדם לעבר קיימות ומשרדי מכולות עושים שימוש במשאבים הקיימים ומצמצמים משמעותית את הפסולת. כל זאת בלי להתפשר על העיצוב שיכול להיות מלוטש, מתקדם ומסוגנן.

מרעיון למעשה: כך הופכת המכולה למשרד

רוב האנשים מסתכלים על המכולה ורואים בה קופסה בלבד אך יצירתיות והבנה תכנונית יכולה להפוך אותה בקלות לחלל שכיף לעבוד בו. הצעד הראשון יהיה תכנון המשרד כשלפי הצרכים העסקיים אפשר יהיה לבחור את המכולה בגודל המתאים, עם הפתחים שעונים על הדרישות ובמצב האופטימלי. לצד בחירת המכולה יש להחליט היכן היא תוצב כשיש צורך בשטח מתאים ונגיש.

לאחר שברור היכן תהיה המכולה אפשר לתכנן את המשרד כך שיהיה בגודל שמתאים לפעילות שלנו ושייתן מענה כאן ועכשיו אך גם בעתיד למקרה שיש לנו כוונה לעשות שינויים בעסק. בהתאם לסגנון העבודה שלנו נוכל להתחיל לתכנן את העיצוב של המשרד, לקבוע אילו פעולות נבצע, היכן יהיו נקודות החשמל, לקבוע נקודת מים ולהחליט על חלוקה פנימית ועיצוב. בהתאם נבחר את המכולה שיכולה להתאים לתכנון שלנו.

ברגע שהמכולה נבחרה והובלנו אותה למקום זה הזמן להפעיל את הקסם. הטכנולוגיה והפתרונות כבר קיימים וכל מה שנותר הוא תכנון טוב ויצירתיות על מנת להפוך את המכולה למשרד של ממש. המכולה תעבור עיצוב פנימי וחיצוני, תחולק על פי הצורך, תקבל נגיעות של צבע, יישום של נקודות החשמל ותוך ימים ספורים נוכל להתחיל לנהל בה את העסק.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: