מבזקים

מקומם: חמש שנות מאסר לצעיר בדואי שאנס בת 10

תוכן עניינים

בית משפט מחוזי גזר חמש שנות מאסר בלבד על צעיר בדואי שאנס בת 10. ח"כ בן גביר: "אירוע חמור ומזעזע שממחיש את הבעיה הקשה במערכת המשפט"

משה פריאל | ט"ז בחשוון תשפ"ב | יום רביעי 9 בנובמבר 2022 | מערכת ישראל ניוז

בית משפט המחוזי בבאר שבע הרשיע היום (ד) בהסדר טיעון צעיר בדואי שביצע עבירות מין בילדה בת 10 בנגב.

המקרה המזעזע והקשה שהתפשט כאש בשדה קוצים ועורר זעם רב וחרדה בקרב תושבי הנגב התרחש אשתקד בחודש פברואר כאשר הנאשם תושב הפזורה הבדואית היה בעת ביצוע המעשה בן 17 פרץ לבית של משפחה יהודית באחד היישובים בנגב ותקף מינית ילדה בת 10.

על פי כתב האישום עולה כי "התוקף הגיע באישון לילה עם שניים נוספים, אחד מהם בן 16 ליישוב בדרום הארץ שני הנערים התפרצו לבית הקורבן בזמן שבני המשפחה ישנו בחדריהם ואילו צעיר שלישי המתין להם ברכב. בשלב מסוים נכנס הנאשם לאחד מחדרי השינה שבו באותה עת הייתה הילדה בת ה10 ואחיה הקטנים הוא התיישב ליד הילדה שהיית ערה ונישק אותה בחוזקה בפנייה. הילדה שאלה את הנאשם לפשר מעשיו והוא אמר לה "על תדאגי "אך חרף זאת ביצע בה ניסיון למעשה סדום הנאשם והנער הנוסף יצאו מהבית, רצו אל הרכב שבו המתין להם השותף המבוגר והם עזבו את המקום".

כתבנו מציין כי הפרקליטות ביקשה לגזור שבע שנות מאסר על הנאשם ולאחר הודעת בית המשפט על קולת העונש הוא חייך.

גזר הדין הקל עורר זעם רב בנגב כלפי בית המשפט אביה של הילדה אמר "אני מרגיש מבוזה, מדינת ישראל צריכה להתעורר, יש כאן חמולות פשע וצריך להילחם בהם".

בתגובה מסרו לכתבנו אנשי עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר יו"ר המפלגה: "אירוע חמור ומזעזע ממחיש את הבעיה הקשה במערכת המשפט. מחבל שפגע לא רק בילדה ובמשפחתה, אלא בכלל תושבי המדינה, צריך להינמק בכלא לשנים ארוכות ולא לקבל שום עסקת טיעון. האירוע החמור הזה פוגע קשות בשאריות האחרונות של מה שנשאר מההרתעה הישראלית בנגב ובכלל".

"שום ילדה ישראלית לא צריכה לחשוש לצאת לרחוב ובוודאי שלא בביתה. הגיע הזמן להיות בעלי הבית, להחזיר את המשילות ואת הביטחון לתושבי הדרום, לקבוע עונשי מינימום לפשעים הללו ולתת לכל ילד וילדה ביטחון".

ואלמוג כהן מספר 3 בסיעה: "היום נפל דבר בישראל. בית המשפט הכשיר אונס ילדה בת 10 במיטתה בעודה לובשת את שמלת השבת שלה 5 שנים, לאחר ניכוי שליש יצא ויחזור לחייו, עכשיו ברור מדוע יצא מחויך מבית המשפט. נחוקק בממשלה חוק עונשי מינימום".

בצילום: אבי הילדה בת ה- 10

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: