מבזקים

נעצרה המחבלת שהניחה מטען חבלה בכיכר טקסים בטורקיה

תוכן עניינים

המחבלת שהניחה מטען חבלה וגרמה לפיגוע טרור שהתרחש בכיכר טקסים באיסטנבול, נעצרה. בפיגוע נהרגו 6 אנשים ומעל ל- 80 פצועים

גבריאל ודררו | כ' בחשוון תשפ"ג | יום שני 14 בנובמבר 2022 | מערכת ישראל ניוז

החשודה אחלאם אל-בשיר אזרחית סורית לשעבר מארגון הטרור הכורדי PKK נעצרה היום בגין פיגוע אתמול (א') בכיכר טקסים באיסטנבול, טורקיה. במקביל למעצרה, נעצרו עוד 21 חשודים במעורבות בפיגוע.

(שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים)
(שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים)

משרד החוץ הישראלי עדכן הבוקר כי לאחר שעות של פעילות אותרו כל מנותקי הקשר שהיה חשש לשלומם, וכי אין נפגעים ישראלים בפיגוע. גורמי הביטחון הורו לישראלים השוהים באיסטנבול להישאר בחדרם בבתי המלון עד שהדברים יתבהרו ולהקשיב להמלצות ולהנחיות של גורמי הביטחון.

נשיא המדינה – יצחק הרצוג הגיב על הפיגוע: "מזועזע מהידיעות על הפיגוע הנתעב באיסטנבול שמטרתו פגיעה באזרחים חפים מפשע. בשם העם בישראל, אני מביע את צערנו כלפי העם הטורקי ולמשפחות הקורבנות. העולם כולו חייב לעמוד מאוחד ואיתן נגד הטרור".

שר הבטחון – בני גנץ מסר ישראל תשתף פעולה עם טורקיה: "מבקש למסור את תנחומיי לממשלת טורקיה, לעם הטורקי ולמשפחות ההרוגים בפיגוע הרצחני היום באיסטנבול. מערכת הביטחון בישראל ערוכה לסייע ככל שיידרש".

עוד הוסיף: "בשעה האחרונה העברתי בשם מערכת הביטחון ובשמי את תנחומיי למקבילי, השר אקאר. הפיגוע הוא תזכורת קשה לצורך לחזק את שיתוף הפעולה מול טרוריסטים צמאי דם, הפוגעים באזרחים חפים מפשע. כך אנו עושים וכך נמשיך לעשות".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: