מבזקים

ח"כ חנוך מילביצקי: "לנטוע בארץ ישראל זו לא סיסמה"

תוכן עניינים

למרות החלטת קק"ל שלא לבצע נטיעות ולמרות האיומים של ח"כ ואליד אלהושלה, הגיעו חברי הכנסת אלמוג כהן וחנוך מילביצקי יחד עם יו"ר תנועת אם תרצו מתן פלג ופעילים רבים, לנטוע עצים ביער יתיר

משה פריאל | כ״ט בטבת ה׳תשפ״ג | יום ראשון 22 בינואר 2023 | מערכת ישראל ניוז

ח"כ אלמוג כהן: "הידיים מלוכלכות בבוץ קדוש של אדמת ארץ אבותינו, הזכות היא גדולה והפעולה מרגשת. במידה וקק"ל לא יאפשרו את נטיעת העצים, נגיע לפה כל פעם עם עוד ועוד אנשים כדי לבצע את עבודתם".

נטיעות | צילום דוברות עוצמה יהודית

ח"כ חנוך מילביצקי: "לנטוע בארץ ישראל זו לא סיסמה. לנטוע בארץ ישראל זו אהבת ישראל, וכשמרגישים את האהבה בידיים מרגישים כמה זה נכון".

מתן פלג יו"ר תנועת אם תרצו: "הפרחת השממה בנגב הייתה מאז ומתמיד אבן יסוד במפעל הציוני, וכפי שאמר בן גוריון – בנגב ייבחן העם בישראל. הבדואים הם לא האויבים שלנו, האויב שלנו הוא הפחד שלנו מעצמנו".

בתגובה לנטיעות אמר ח"כ ואליד אלהואשלה מרע"מ: "זו לא משילות, זו התגרות. תפסיקו את פעולות ההתגרות וניסיונות ההתססה בנגב זו לא הדרך לשנות ולבנות אמון עם האזרחים, זו בדיוק דרך הפוכה. "נבחרתי לשרת את כלל אזרחי הנגב ואת היברה הבדואית בפרט זו העת להתייחס לתושבים הבדואים כאזרחים שווי זכויות ולפעול לפתרון מצוקותיהם, במקום להשתיק אותן. זו העת להקשיב להכיר ולהסתכל מהעבר השני ולחפש פתרונות בהסכמה במקום פעולות חד צדדיות שדוחפות יותר אל עבר ההיגרה וההדחקה".

עוד הוסיף כי רע"מ תמשיך לפעול בכל הכלים הפרלמנטרים והחברתיים כנגד פעולות עוינות ומתאכזרות כלפי הבדואים.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: