מבזקים

קהילת ניר עוז השלימה את המעבר לקריית גת

תוכן עניינים

קהילת קיבוץ ניר עוז השלימה היום את המעבר לדיור הזמני בשכונת כרמי גת שבקריית גת. תושבי ניר עוז יתגוררו במתחם בניינים רבי קומות, ויקיימו חיי קהילה במרחבים ציבוריים שיותאמו לצרכיהם, כחלק מהמרקם העירוני בשכונה. ראש עיריית קריית גת: "כור היתוך שאיש לא היה יכול לדמיין, אליו אנו נכנסים באהבה וציפייה גדולה. שמאלני לצד ימני, חרדי וחילוני, יחיו זה לצד זה, וילדיהם יגדלו וישחקו יחד באותה שכונה. שבט אחים ואחיות"

אהרון קלפה | כ״א בטבת ה׳תשפ״ד | יום שלישי 2 בינואר 2024 | מערכת ישראל ניוז

תושבי קיבוץ ניר עוז השלימו היום את כניסתם לדירותיהם החדשות בקרית גת במסגרת קליטתם בעיר. המעבר צוין בטקס קבלת פנים מטעם עיריית קריית גת באמצעות חברת 'יפתח' ותושבי העיר שקיבלו את הקהילה בחיבוק חם. התושבים מאכלסים 2 מגדלי מגורים בשכונת כרמי גת,  שבסמוך אליהם יוקם מתחם ייעודי לשימוש חברי הקיבוץ, ובו חדר אוכל, גני ילדים, חדרי לימוד ופנאי.

צילום: אלה מאירוביץ׳

מאות תושבי קריית גת ליווי בהתרגשות את האוטובוס עליו הגיעו חברי הקיבוץ בעומדם בצידי הדרך ומנופפים בדגלים. "אנחנו רוצים להיות פה אחד עבור השני וחשוב לנו להיות עבור ניר עוז", מספרת בתיה טננבאום, תושבת העיר. "חשוב לנו לחבק ולסייע היכן שרק ניתן כי בסופו של דבר, כל ישראל אחים ואנחנו זה לעזרת זה ומכאן נצמח יחד", מוסיפה. כאשר האוטובוס הגיע ליעדו, בחניון המגדלים,  עלה עליו ראש העיר אבירם דהרי, וקיבל את התושבים החדשים בברכות חמות יחד עם האמונה על קליטתם בעיר, מוריה זגורי, יו"ר חברת יפתח לפיתוח קרית גת.

ראש עיריית קריית גת, אבירם דהרי: "״בתוך האפלה מצאנו ניצוץ של אור והזדמנות לצמיחתה של חברה חזקה ומחושלת. כאשר ההזדמנות שקיבלנו, היא התכנסות של תושבי קריית גת והן תושבי קיבוץ ניר עוז לחיים משותפים, גם אם זמניים, בקריית גת. כור היתוך שאיש לא היה יכול לדמיין, אליו אנו נכנסים באהבה וציפייה גדולה. שמאלני לצד ימני, חרדי וחילוני, יחיו זה לצד זה, וילדיהם יגדלו וישחקו יחד באותה שכונה. שבט אחים ואחיות. מקבלים אתכם באהבה״.

אסנת פרי, יו״ר קיבוץ ניר עוז:״קהילת קיבוץ ניר עוז עברה הבוקר מבית המלון ישרוטל ים סוף לשכונת כרמי גת שבקריית גת. זו אמנם נראה כמו התחלה של שגרה, אבל עבורנו, לא תהיה שגרה עד שאחרון החטופים יחזור. כל חטופי ישראל, ובניהם חטופי קיבוץ ניר עוז, צריכים לחזור הביתה עכשיו. אנחנו מודים לעיריית קריית גת על האירוח בביתנו הזמני, ומודים לכל מאות הגופים, השותפים והמתנדבים שלקחו חלק בהיערכות להגעתנו לכאן. זה לא אירוע פשוט עבורנו, ובזכות עם ישראל, הוא טיפה פשוט יותר״.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: