מבזקים

מתכננים חתונת שישי? הכתבה הזו בשבילכם

תוכן עניינים
מתכננים חתונת שישי

חתונת שישי הפכה מזמן לקונספט החביב על זוגות אוהבים רבים, שמעדיפים אותה על פני חתונת ערב באמצע השבוע.

מדוע? חשבו על כך שכל השבוע האורחים רק מחכים לאירוע שלכם, שיגיע יום שישי והם יוכלו לחזות בכם באים בברית הנישואין. אווירת סופ"ש מביאה עמה תחושה מרגיעה.

אף אחד לא לחוץ לצאת מהעבודה בזמן, לאחר (כי יש פחות פקקים בימי שישי בשעות אלה) או להתעורר מוקדם למחרת היום, החופה מוארת מכל הכיוונים ורבים שמחים לסעוד צוהריים שהיא בדרך כלל הארוחה המרכזית ביום.

בנוסף, חתונות שישי לרוב עולות פחות מאשר חתונות הנערכות בשעות הערב והאולמות המבוקשים פנויים יותר לחתונות שישי וכך גם הספקים ואנשי המקצוע.

עם זאת, חתונות שישי עשויות להביא עמן גם אתגרים מסוימים.

למשל, התמודדות עם החום הכבד האופייני לשעות הצהריים במיוחד בימות הקיץ, כניסתה של השבת בשעה מוקדמת בעונת החורף, הכנה של ארוחת צוהריים והתאמת התפריט לשלב זה ביום, מציאת תוכנית אמנותית ואטרקציות שיתאימו ולעיתים יהוו גם אלטרנטיבה למסיבה, כי רוב האורחים פחות מתחברים לריקודים בצהריי היום.

כדי להוציא לפועל אירוע מוצלח, יש ליצור מראש את התנאים האופטימאליים עבור חתונת שישי בצהריים, החל מבחירת אולם שיספק את האווירה המבוקשת ויענה על דרישותיכם דרך גיבוש תפריט גסטרונומי המתאים לשעות האירוע ועד עיצוב המקום. לפניכם מספר דגשים בדרך לשישי שלא יישכח:

חופת צוהריים מעוצבת ויפה

החופה היא גולת הכותרת של החתונה וזו ככל הנראה הסיבה שזוגות רבים בודקים את מוקד החופה עוד לפני שהם בוחנים את יתר אזורי האולם. התייחסו לסגנון של החופה וכיצד אפשר לקיים אותה לפי תנאי מזג האוויר הצפויים בעונה של החתונה. זכרו שבאביב ובקיץ יכול להיות מאוד חם בצהריים ואם מדובר בחופה בחוץ – בדקו האם האזור מוצל והצליות משתלבות בהרמוניה עם העיצוב הכולל ואם עשוי להיות קר, האם יש אזור מקורה לחופה וניתן לחמם אותו.

בחוץ חם – בפנים נעים

צהריי היום בעונות המעבר והקיץ עשויים להיות לוהטים ולחים ואם אינכם רוצים שהאורחים יזיעו בעת קבלת הפנים ובשעת האוכל. בדקו שמצד אחד, אתם יכולים ליהנות מאור השמש הטבעי המציף את האולם בפנים הודות לקיומן של וויטרינות גדולות ומצד שני, שהטמפרטורה בתוך האולם תהיה נעימה.

במידה קר בחוץ, ניתן עדיין ליהנות מאור יום באולם סגור אך בעל זגוגיות שקופות, לצפות בגשם הדופק על החלונות ולהתענג על אווירה רומנטית מבלי להירטב או לרעוד מקור.
שימו לב שהאולם הנבחר מאובזר בתאורה מתקדמת שניתן לווסת את עוצמתה ולהתאים לפי תרחישים שונים במהלך האירוע.

מה אוכלים לצוהריים?

תפריט של חתונת שישי שונה מחתונת ערב ויש להתאים אותו הן לזמן ביום והן לעונה.

אם מדובר בחתונת שישי אביבית או קיצית ייתכן שתרצו להגיש תפריט אוורירי וקליל, אוכל שמתעכל במהירות ואינו יוצר תחושת כבדות ואם מדובר בחתונת חורף ניתן להציע ארוחת צוהריים חמה וטעימה בסטנדרט קולינארי גבוה שיתאים ברכיבים לפרק הזמן בשנה ויוצע גם בדרך מתוחכמת ומעניינת.
בחרו אולם שיודע לרקוח מעדנים שיתאימו לכל עונה ולכל שלב במהלך היום, כולל מטבח פתוח דרכו האורחים יכולים לצפות בעשיית המנות והרכבתן עד הגעתן אליהם.

אין ריקודים? תחגגו אחרת

אפשר כמובן לגבש פלייליסט שיתאים גם לשעות הצהריים למקרה שיהיו אורחים שירצו להתנועע. אבל במידה והחלטתם על חתונה ללא ריקודים, חפשו אלטרנטיבות אחרות כמו  שולחנות משחק, מופע מוסיקלי, הופעת סטנד אפ, הקרנת קליפים, חידון אודות סיפור האהבה שלכם דרך הסמארטפונים של האורחים.

בדקו מראש עד איזו שעה האולם עומד לרשותכם, כי בכל זאת מדובר ביום שישי וכך גם לגבי אנשי המקצוע השותפים לאירוע בזמן אמת. חשבו אילו מזכרות תעניקו לאורחים ברוח חתונת שישי כמו חלה לשבת וכדומה.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: