מבזקים

נקבע מותם של 3 מהפצועים בפיגוע דקירה באזור התעשייה אריאל

תוכן עניינים

בפיגוע דקירה בכמה זירות בכניסה לאזור התעשייה אריאל מערב, ניסה פלשתינאי לדקור בזמן הבידוק את המאבטח, שנפצע קל

אהרון קלפה | כ״א בחשוון תשפ״ג | יום שלישי 15 בנובמבר 2022 | מערכת ישראל ניוז

עקב עומס רב במקום ירה המאבטח באוויר. המחבל נמלט ובדרך דקר עוד 3 אנשים, לאחר מכן נכנס לרכב ונמלט. כוחות הבטחון איתרו את המחבל ונטרלו אותו. כוחות חירום והצלה הגיעו לזירה ופינו את הפצועים לבית החולים.

מחבל מנוטרל | צילום: יגאל לוי

מדובר צה"ל נמסר: מחבל הגיע לשער הכניסה באזור התעשייה אריאל ודקר אזרחים ששהו במרחב. בתחנת דלק סמוכה, נדקרו אזרחים נוספים ששהו באזור. המחבל נמלט נתפס ונוטרל. כוחות צה״ל סורקים במרחב.

צוותי הטראומה בביה"ח בילינסון מקבוצת הכללית, נלחמו על חייהם של הפצועים שפונו מהפיגוע באריאל. פצוע בשנות ה- 40 במצב קשה מאד ולא יציב עם פגיעת חזה וראש. פצוע בשנות ה- 30, מצבו קשה אך יציב עם פגיעת חזה ופצוע בשנות ה- 30, מצבו קשה אך יציב עם פגיעת צוואר.

חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי לסה"כ 6 נפגעים, בהם 2 שמותם נקבע בשטח (1 באריאל ו-1 בכביש 5) ופינו לבי"ח בלינסון 4 פצועים, בהם 1 אנוש ו-3 קשה.

באזור התעשיה באריאל סמוך לתחנת דלק טן: פראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 35 עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון ומפנים לבי"ח בלינסון בסיוע כוח רפואה של צה"ל 3 פצועים, בהם 1 אנוש תוך כי פעולות החייאה ו-2 קשה בהכרה כבני 40 עם פצעי דקירה.

בכביש 5 ממחלף חוצה שומרון לפדואל: פראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר בן 50 עם פגיעה רב מערכתית שנפגע בתאונת דרכים ומפנים לבי"ח בלינסון גבר בן 35 במצב קשה בהכרה עם דקירה בפלג גופו העליון.

חובשת רפואת חירום במד"א אודליה שחף סיפרה: "הייתי בדרך והבחנתי במה שנראה כמו תאונת דרכים. ראיתי פצוע שוכב על הכביש ומיד ניגשתי אליו ובזמן שהתחלתי לטפל בו שמעתי צעקות 'מחבל מחבל' ורואה גבר רץ עם סכין רץ לכיוון שלנו. התחלנו לברוח ואנשים שלפו אקדחים. הוא הספיק לדקור גבר כבן 35 ונפגע. ניגשתי לפצוע שנדקר באורח קשה ועצרתי לו את הדימום ומהר מאוד הגיעו כוחות גדולים נוספים שלנו למקום וטיפול בנפגעים".

מדוברות זק״א נמסר: שלושה נרצחים ומספר נפגעים קשה בפיגוע משולב באיזה״ת אריאל. הבוקר סמוך לשעה 09:30 התקבל דיווח במוקד זק״א על פיגוע דקירה בש.ג אריאל ובתחנת דלק ten באיזה״ת אריאל, קצת לאחמ״כ התקבל דיווח נוסף על מחבל שברח מהזירה והתנגש במספר כלי רכב בכביש 5 לפדואל.

מוטי בוקצ׳ין דובר זק״א: ״מדובר במחבל שיצא במסע רצח אכזרי, בזירה בש.ג אריאל דקר ופצע שני עוברי אורח אחד פונה במצב קשה השני פונה במצב אנוש ומותו נקבע בדרך לביה״ח. משם המשיך לתחנת דלק ten ופגע במספר עוברי אורח נוס׳, לצערי גבר כבן 35 שסבל מפגיעה קשה נהרג במקום, 2 נפ׳ נוספים כבן 40 וכבן 36 פונו במצב קשה לבית החולים".

תאונה בכביש 5 שנגרמה בעקבות בריחתו של המחבל | צילום: זק"א

מוטי בוקצ׳ין דובר זק״א: "משם המשיך המחבל על כביש 5 והתנגש במס׳ כלי רכב לצערי גבר כבן 60 שכב בצד הכביש כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום. המחבל נורה בזירת התאונה ונהרג. מתנדבי זק״א צוות מחוז ש״י מטפלים בכבוד המת בזירות הקשות".

צילום: דוברות זק״א

 

צילום תפיסת המחבלים (שימוש בצילום על פי חוק זכויות יוצרים סעיף 27א')

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: